- Miksi aika menee niin nopeasti?
- Miksen varannut semmoisia lentoja, etta voisin jaada tanne viela kuukaudeksi?
- Miksi mulla on niin paljon kouluhommia?
- Miksi minulla on niin vahan aikaa niiden tekemiseen?
- Missa on mun motivaatio?
- Miksi minun taytyy jo lahtea pois?
- Miksi olen iloisempi taalla?
- Miksen voisi siirtaa lentoani myohemmaksi?

Olen ihmetellyt aika kauan, etta miksei minulle ole missaan vaiheessa tullut koti-ikavaa tai kulttuurishokkia. Tiesin kylla, etta nelja kuukautta on erittain lyhyt aika, mutten koskaan olisi ajatellut etta se olisi nain lyhyt. Jos menisin ajassa taaksepain, oisin valinnut opiskeluajakseni kaksi semesteria. Eniten ehka arsyttaa se, etta ihmiset kutsuvat minua heidan kotikaupunkeihinsa ja minulla lahtee jo lento Suomeen toukokuun 7. Jos olisin lentoja varatessani tajunnut, olisin ottanut kahden viikon loman koulun loppumisen jalkeen ja lahtenyt kiertamaan jenkkilaa, kuten Susanna tekee. Nyt arsyttaa. En halua lahtea.

Jos kuitenkin jotakin positiivisia puolia etitaan siitakin, etta lahden taalta. Ensinnakin, mulla odottaa kesatyopaikka. Paasin samaan kesatyopaikkaan kuin viime kesana. Sen sijainti on kylla hieman muuttunut, mutta saapahan nama jenkkikilot sitten kyytia. Mulla on syksylla tyoharjottelu. Eipahan tarvi istua Kajaanissa koulun penkilla vahaan aikaan. Suomessa on myos erittain kaunis kesa, josta olen erittain ylpea. Olen myos lahdossa kaverin kanssa katsomaan koomikko Sami Hedbergin esiintymista Helsinkiin. Tottakai mulla on myos ikava mun Suomi-kavereita (ja sukulaisia). Sukulaisista tulikin mieleen, meikka on kesaisin aina sukupippalot ja onneksi en missaa niita.

From and including: Wednesday, April 4, 2012
To, but not including : Tuesday, May 8, 2012

It is 34 days from the start date to the end date, but not including the end date

Or 1 month, 4 days excluding the end date

34 days can be converted to one of these units:
  • 2,937,600 seconds
  • 48,960 minutes
  • 816 hours
  • 4 weeks (rounded down)
Niin se aika vierahtaa. Lopuksi viela ruokakuva.


(Melted-ravintolan "ruisleipa")