Maanantai-keskiviikko meni kouluhommia tehdessa, oli aivan hirvia ressi enka kerenny kayda paljo missaan tai tehda yhtaan mitaan. Olin sen verran tyly, etta jatin menematta sulkapalloon aamulla.

Mulla oli torstaina presentaatio missa vertailin kahta yritysta, Dr Pepper Snapple Group ja PepsiCo. Mua jannitti ihan hirveesti ja olin kylla niin hermona kuin olen koskaan ollut. Piti yksin tosiaan pitaa luokan edessa se ja se piti kestaa jtn 6 min. Mulla kylla taisi kestaa hieman kauemmin. Taalla myos on semmoinen, etta pitaa pukeutua presentaatioihin businessvaatteisiin. Mullahan ei mitaan jakkupukua taalla nyt sattunut olemaan mukana, joten laitoin kotelomekon ja siihen ruskean villapaidan seka siihen paalle semmoisen ohuen vyon. Ensi viikolla sitte saan tulokset miten mun esitelma oli menny ja oliko mun vaatteet tarpeeksi siistit opettajan mieleen. Illalla sitte paatettiin lahta ulos, ihan vaan sen takia etta mun elamani hirvein esitelma oli ohi.


(kamppikseni Devon, meikan tunika paalla)

Sain suostuteltua myos kamppikseni lahtemaan mukaan. Han muka eka paatti, etta ei han jaksa lahta mutta ... meika on mestarisuostuttelija, hehee. Kuunneltiin musiikkia, laulettiin ja juotiin Budlight Platinumia (meikan uus lempparijuoma, harmi ettei sita saa Suomesta). Pian meijan huoneeseen sitte tuli Sue, Talen ja Emmi.


(Sue hymyilee niin natisti siina)

Tilattiin taksi ja lahettiin UpFrontiin. Valitettavasti se oli jostain syysta kiinni ja mentiin sitten Remie'siin. Siella juotiin yhdet juomat (ja ne juomathan on aivan hillittoman kokoisia, jos muistatte edellisista paivityksista) ja lahdettiin sitte Wooden Nickle'siin, joka on tosiaan meijan koululaisten aika vakkaripaikka, koska se on niin lahella meijan koulua.


(Mina ja Talen. Hieman kontrastia kuinka vaalea meika oikeesti on)

Oltiin Emmin kanssa niin kauniita sina iltana, etta meikallekki tarjottiin perati kaksi juomaa ja sain kahdelta henkilolta puhelinnumerot. Totesin kylla molemmille etta "ei mulla oo kannykkaa mukana, kirjota paperille". Kun paasin kampille ni puhelinnumerot meni sitte roskiin :-D oon tyly eukko. Siinako sitte odottelee mun soittoa.

Perjantaina kavin kattomassa semmosen elokuvan ku Hunger Games. Se on ollu aika iso juttu taalla ja sita oli kehuttu aika paljon, ni samahan se sitte oli menna. Ideana siina siis oli etta valittiin 24 nuorta ja laitettiin ne tappelemaan hengestaan, silla ainoastaan yksi selviaa sielta hengissa ja se on site Hunger Gamesin voittaja. Ihan mielenkiintoinen ja erilainen juoni. Suosittelen kylla kattomaan, jos semmonen kiinnostaa.

Lauantaina sitte chillailtiin ja Devon varjas multa hiukset. Olin ostanu kaks hiusvariputelia ja koska mun hiuksiin meni vain yksi (joka on hyvin epanormaalia, silla Suomessa mun hiuksiin tarvii perati kaksi purkkia), niin Devon kaytti toisen purkin.


(meika, meijan suihku ja meikan hianot hiukset)


(mina ja Devon poseerataan uusien hiusten kanssa)

Paatettiin sitten lahta porukalla kattomaan UpFrontiin bandia, joka osottautui aivan mahtavaksi. Bandi soitti coverbiiseja ja meika oli kylla ihan fiiliksissa. Mulle tarjottiin siella drinkki, joka oli hyvin omituinen.


(siina oli niinku joku viskishotti joka sytytettiin tuleen ja nakattiin oluttuoppiin)

Tuon drinkin ideana vissii oli se, etta se maistuis Dr Pepperille. Valitettavasti en ole koskaan maistanu Dr Pepperia ni en sitte tiia milta sen pitais maistua. Maistu ihan oluelle jossa oli viskia.

Sunnuntaina sitte herasin yhdeksan maissa taysin virkeana ja alettii kamppiksen kanssa kattomaan Supernaturalia. Nyt asken haettin ruokaa, meika otti teriaki nuudeleita ja kevatkaaryleen. Taidanpas menna syomaan, kun maha sen verran jo murisee, etta "ruoki mut eukko!"

MUISTAKAA KIRJOTTAA NIITA KOMMENTEJA, NIIN TIEDAN KETKA LUKEE. OLEN UTELIAS PERSOONA.